De Paardendrogist maakt gebruik van cookies. Dit doen we om onze site persoonlijk en gebruiksvriendelijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.

Ja, ik ga akkoord

Wil je een betere weergave?
Draai je apparaat dan een kwartslag

Klachten en garantie

Klachten en garantie

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten!
Bent u niet tevreden over een product? Of is uw product (te) snel stuk gegaan? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. We doen altijd ons best om samen op zoek te gaan naar een goede oplossing. Wij hebben immers maar één doel, en dat is dat u 100% tevreden bent. Klik hier voor alle contactgegevens.

Is het product ongebruikt en heeft u het korter dan 14 dagen geleden ontvangen:
Dan is het heel simpel: u kunt het product zonder opgaaf van reden gratis retoursturen. Heeft u het product langer dan 14 dagen geleden ontvangen, neemt u dan even contact met ons op. Klik hier voor meer informatie over onze gratis retourservice.

Heeft u een verkeerd product ontvangen?
Dat is heel erg vervelend! Ondanks onze zeer zorgvuldige werkwijze met dubbele controle is er dan toch iets misgegaan. Wij verzoeken u om dit binnen 14 dagen na bezorging telefonisch of per email aan ons te melden. Wij zorgen ervoor dat u het juiste product, mits op voorraad, alsnog direct direct toegestuurd krijgt en overleggen met u wat voor u de meest makkelijke manier is om het verkeerde product gratis terug te sturen. Klik hier voor alle contactgegevens.

Is het product gebruikt en voldoet het niet aan uw verwachtingen?
Neem dan altijd even contact met ons op om uw klacht aan ons kenbaar te maken.

Samen met u bepalen we dan of u het product, uiteraard zonder verzendkosten, naar ons op kunt sturen of dat u kunt volstaan met het sturen van enkele foto’s per e-mail. In beide gevallen reageren wij snel en hoort u binnen 2-3 werkdagen hoe wij uw klacht oplossen. Het kan zijn dat uw klacht over het product het gevolg is van een fabricage- of materiaalfout en daardoor valt onder de garantievoorwaarden. Afhankelijk van de richtlijnen van de fabrikant wordt het artikel dan zo snel mogelijk gerepareerd of vervangen door een nieuw exemplaar. Het kan ook zijn dat uw klacht het gevolg is van oneigenlijk of verkeerd gebruik, verkeerd of nalatig onderhoud of geweld van buitenaf. Ook in dat geval helpen wij u graag met het zoeken naar een bevredigende oplossing.

Soms is het nodig dat wij het product opsturen naar de fabrikant, uiteraard houden wij u dan op de hoogte over de stand van zaken. U weet altijd van te voren hoelang het duurt en, indien het niet onder de garantie valt, hoeveel een eventuele reparatie kost.

Paardendekens
Klik hier voor meer informatie over de garantie-afhandeling van paardendekens.

Persoonlijk advies Terug naar boven